Thursday, March 19, 2009

Diari kenanganku..

dr smlm aku teringat kwn2 ku...kenangan2..hahah ni gara2 aku chatting ngan Nora la ni...kiteorg kalo chat mesti bukak cite lame....hahaha! byk kenangan mase aku blaja dulu...rindu gile kat korang..kenangan2 yang aku paling ingat:-

Bab 1 : baby
Kwn suke duke aku....sgt manje dgn aku (ye ke?) ape ape mesti aku cite kat die...die pon same...kalo gelak,gelak same same.kalo nangis melalak same2..kalo kantoi sem pon same2..hahahha..die la create name gemiez ni tok aku..paling aku ingat memori dgn die...kalo aku tinggal die mesti die call ..

baby : uya ko g mane?
aku : aku g mines kejap.
after balik aku mesti tengok die terbaring...pastu nampak muke aku jebek2...
baby: ko tinggal aku
aku: aku g kejap je la

baby (jebek2)
aku: aku g beli barang ..td aku balik tengok ko takde...so aku g la..
baby(nangis)
aku cuak!



Bab 2 : Semasa diploma

Mase diploma bape kerat je aku rapat...yang same2 buat gile...yg same2 malas g kelas, tiru assignment...mase ni aku paling ingat kiteorg same same takot kene presentation..gugup beb! tketar bibir..hahaha! ade satu kelas ngan lect hensem tu..name die Bong Kit Siang..group kiteorg kene present...cuak gile..ramai2 amik kata sepakat pakai baju kurung...sampai lambat bape minit ntah lambat...masuk2 sir ckp you all ni so beautiful today...aku pandang Nora sengeh2..(dlm hati same2 ckp mesti ade org jeles) hahahha! memang busuk hati...tibela masenye group kiteorg lak buat presentation...seme bpesan ctrl ayu..tibe aku lak buat hal ...nak sebut tersebut..tercakap tersebok...Nora bdekah2 gelak..ampeh...balik kiteorg gelak ramai..till skang masih ingat lagi! hahahah...byk la kenangan..ngan Nora suh dila ganti sandal...pastu dila lak suke komik2 ni...satu pagi tu die ckp kat aku ...

dila : by
by : aponyo
dila : aku mimpi best la
by: ko mimpi ape??
dila : aku mimpi hero harry porter (ke lord of the ring aku tak ingat dah) sarung kan aku cincin.
by: hahahah! ini lah akibatnye org suke animasi..sampai mimpi pon masuk gak!


(liza, linda, ida...aku gak x lupe korang..mis u all!)


korang ade simpan lagi gamba ni??!
kpd Nora aku masih simpan gamba ni!!

Bab 3: sepanjang degree ku.

mase ni aku mcm tumpu study gile2..hahhaha erk ye ke? slalu je klua...hahaha...paling best aku rase mase duk menyewa kat bangi...seme giler2..bukan kepale je gile..org pon giler...hahahha...mase duk umah tu mcm2 tjadi yana dengan mata sakitnye terlebeh study...baby dgn joget dangdutnye(sape ade video ni aku nak weh!) sue dgn ok dgn x...(slalu msk ayam goreng) aku dgn takde perasaannye...baby dgn ular die si Putra tu...hahahah! pastu pasang streamyx seme ngadap tenet...ckp pon x...pakai YM je..bengong gile! pastu paling best baby gado ngan budak laki...baby rock! wu!


sekarang dah lain dah....ade yang kawin ...ade yang single lagi..ade yang bcouple..hahhaaha! kumpul kwn lain plak...heheh..tp still contact...cume dila je aku tatau mane g...huhuhu...jom buat jejak kaseh weh!


Cik By

No comments: