Tuesday, September 29, 2009

Madam Kwan's

Aritu masa bulan Ramadhan, sempatlah merasa berbuka puasa di Madam Kwan's, KLCC. Mula telefon, tak dapat nak 'book'. Tapi atas bantuan Kak Eliz, dapat 'book'. Apa ilmu dia guna pun aku tak tahu :P.

Sampai kat Madam Kwan's agak lambat sebab jalan 'jem' tak hingat!! Tak sempat langsung nak 'snap' gambar :(. Lagipun malu dengan Mr. N.

Aku try Mushroom Chicken Rice. Nasi ayam terbaik setakat ini (sama dengan chicken rice shop). Aku rasa, nasi dia pun sudah melengkapi semua, sebab aku tak hiraukan kewujudan ayam dan mushroom.. Ice lemon tea dia juga antara yang terbaik!

Mr.N lak mencuba nasi Bojari. Sapa yang sukakan nasi briyani, pasti anda suka nasi Bojari. Sebab lebih kurang sama je rasanya. Yang paling terbaik, adalah ayam goreng! Besar,puas hati!! Sambal ikan bilis agak manis sikit rasanya (aku tak suka manis). Daging ala ala rendang dia aku suka, boleh tahan sedap. * Makanan di situ adalah halal :)




Nasi Bojari *google


Mushroom Chicken Rice *google



bukti ;)

mood : laparrrrrrrrrr!!!


Cik By

No comments: