Thursday, December 31, 2009

Ngeri

Dapat email pagi tadi...about...


SANI BUS EXPRESS!!!!

Takutnya! Pernah naik bas ni masa pergi ke Terengganu dulu..

Memang tak nafikan bas ni selesa la... Dulu naik pun duduk tengah dan bahagian atas. Memang rancang awal-awal sebab macam lebih selamat dari duduk bahagian bawah.

See!! Orang duduk bawah kena!! Mintak jauh la if naik bas ni lagi
:( .

9 comments:

azaliahjsalleh said...

mintak simpang le

Bai said...

azaliahjsalleh : aah ah minta jauh la kan :(

Natasha said...

bai...kak tash curi pic ni erk...nak wat citer kat blog akak..blh erk??

Bai said...

kak tash : amik la..sila tekan ctrl + c to copy.. :P

driedroses said...

adoi.. loya dah tekak tengok darah. ada kazen kepada kawan iz yg jadik salah sorang mangsa nahas ni..
al-fatihah

huhu..bila ingat yg kita penah naik bas sani masa gi KT dulu, ngeri siot!

Natasha said...

aduhai bai..dh ambik dh pon.... thks yer bai... citer pun kak tash dh letak kat blog akak...g lerr komen2..hahahaha

Bai said...

diedroses : aah ah loya giler..yeke? al fatihah... :(

aah ah ngeri gile..nasib baik la duk atas..


kak tash : hehehe..ok nanti by terjah!!!

Natasha said...

eeeee bai....kak tash jadi takut giler...dlu bila drive rajin gak terjag 150-180..skrg x berani..sbb akak ada byk impian yg nak dibuat kat dalam hidup dgn suami terchenta

Bai said...

Kak Tash : takutkan kak..hishhh tu dah kalah F1 tu..hehehe..jangan bawak laju2 lagi..

tau pun banyak impian :P.. so drive safety!!