Thursday, January 7, 2010

Kenapa aku buat blog pena bai?

Saja aku nak feeling-feeling macam novelis terkenal :D. Antara novelis aku suka?



1. Ahadiat Akashah.
Gaya penulisan dia menarik, tapi banyak kisah cerita remaja. So masa remaja dulu aku suka lah baca hasil penulisan Ahadiat ni. Aku paling suka Katerina dan Lagenda Budak Setan. Heh bila file Lagenda Budak Setan nak keluar ni?

2. Nurhayati Berahim.
Gaya penulisan yang amat indah. Boleh buat aku tersenyum, golek-golek perasan macam hindustan dan nangis bagai nak rak. Sampai bengkak-bengkak lah mata ni. Paling aku suka Noktah cinta.

3. Fauziah Ashari.
Ha dia ni lagi la buat airmata aku meleleh. Gila! Antara hasil penulisan yang aku suka Ombak Rindu dan Pergilah Sepi. Fewhhh!! Mantap!

4. Sri Diah.
Aku suka novel dia yang bertajuk, KL di mana suamiku.

5.Sophie Kinsella
Boleh buat aku berangan! :D.

6. Aisya Sofea
Heh aku suka novel dia yang bertajuk Selagi Ada Dia tu :D dan Gelora Jiwa!!!

Lagi sape eik?? Erm ramai lagi..lagi...lagi...













Mak Lebai yang superb :D. Larikkkkkkkkkkkkk

No comments: