Sunday, January 3, 2010

Walaupun bertudung tetap menjaga rambut...

Mukadimah. Gambar mak lebai terlebih dahulu :D.

Walaupun aku bertudung, aku tetap jaga rambut aku. Sapu vitamin. Sapu conditioner. Sapu minyak zam zam (yang india pakai tu). Minyak zam zam ni untuk hitamkan dengan cepatkan proses penumbuhan rambut. Still blow kadang-kadang.

Taknak lah bau hapak je bila orang dekat dengan kepala kita. Ada tu sampai masam :P. Tak tahulah, tak basuh anak tudung ke rambut.

Aku ikut gak fesyen-fesyen terkini ni. Aku rasa siapa yang pakai tudung baik jaga rambut. Rambutkan mahkota. Nanti bukak tudung, terkejutlak orang rambut macam singa :D.

Janganlah sebab ko pakai tudung, ko terus tak jaga rambut ko. Main bedal je. Tengok-tengok kutu vavi pun ada. haish!!


Dari dulu aku teringin nak buat style macam ni. Dulu sudah buat, tapi cina tu pergi bantai buat style maggi. Hampeh. Langsung aku tak keluar raya time tu. Nasib baik kecik lagi (darjah 5). Dah kembang semangkuk hayun rambut aku. Duk nangis dalam bilik.

OH macam ni pun aku jatuh cinta. *selingan, macam mana nak putih gebu macam dia ni? Tunggu rambut panjang sikit lah. Baru ok buat macam ni.

OH tak sabarnya nak hairdo!!!!

2 comments:

sheLLy said...

dulu kecik2...aku berangan rambut pjg..ala2 mengurai gitu...jd aku berangan la guna mop lantai tu...bersihh eikkk mop tu masa br2 beli la..letak kt pale...ala2 rambut pjg gitu...siutt x..huhu!!

Bai said...

sheLLy : bengong ko...tak de keje lain ke? hahahaha...skang leh buat ke? :P