Monday, April 19, 2010

Kegilaan zaman remaja..

Ye aku memang minat dia dulu. Aku mengakui. Walaupun ada yang kata "apsal ko minat mamat ni macam t*******". Tapi, aku still minat.

Suka pada ketinggiannya, kekurusannya dan vokalnya :D. Oh tinggi dan kurus memang adalah jejaka idaman hati~

Aku memang tak boleh blahhhhh bila jumpa dia stimmm~, mati aku kalau bini dia baca, gembira gila. Nasib baik ada Lynn, melayan karenah aku. Kebetulan, Lynn adalah peminat Ruffedge. VE dan Ruffedge dulukan selalu je bergerak bersama kan? So kami selalu keluar together-gether. Sampai habislah duit loan MARA kejar artis ni :D.

Aku boleh jadi tak senonoh bila jumpa artis yang aku minat. Terjerit terlolong :D. Macam bukan diri aku sebenar pulak. Eh tapi memang diri akulah tu. Lantaklah orang cakap aku jakun ke apa.

Sanggup aku tarik lengan nak bergambar dengan dia~ lalalala. Punyalah tak malu waktu itu. Patutlah ex bf aku marah, kelakuan aku sangat tak senonoh waktu itu Ado aku kesah?

Mungkin sebab Lah, rambut aku curl sekarang *tetibe*
.:. By .:.

2 comments:

Lynda said...

gedik

Bai said...

Lynda : :D. memang gedik! :D