Tuesday, June 1, 2010

Live from Yogyakarta

Quick update je ni..Tak sempat langsung nak update, walaupun hotel ini ada menyediakan service wifi dan internet. Keluar pukul 8 pagi (waktu Malaysia pukul 9 pagi.) balik pukul 11 malam (12 malam Malaysia). Ha capek capek!!Terus tidur. *dah keluar ayat indon aku.

Hari ini adalah hari keempat di Yogyakarta. Agak panas di sini. Malaysia, panas?

Aku duduk di area kekampungan sedikit. Di sempadan antara Bandar Yogyakarta dan Borubudur. So senang sikit nak ke sana ke mari.

Korang tahukan Yogyakarta pernah gempa bumi? Tahun 2004. Ramai yang mati. Antara kawasan, termasuklah tempat yang aku menginap ini. Tapi bilangan yang mati di tempat ini, adalah sedikit.Syukur.

Doakan aku selamat pulang ya!!


Hari ini nak berjalan di Istana dan tengok teater. InsyaAllah pergi. Kalau kaki tak ke tempat shoppinglah!! Hihihihi.


p/s: Baby, ada perubahan sikit pada kaler tema aku. hihihi.



.:. By .:.

1 comment:

Mag said...

wah..sempat lagi bai..selamat kembali ke malaysia dengan selamat.shopping puas2..barang kawen tu dah boleh kalau nak beli..hak hak hak