Wednesday, July 7, 2010

Pemain netball masa karnival netball terbuka..bukannya calang-calang orang.

Clap!clap!Aku tak disingkirkan dari team. Aku dah sahkan dengan manager netball aku. Selambe aku call, aku tanya aku main ke tak. Manager cakap dia takkan buang orang dah. Kekalkan semua pemain. Sekarang tumpu pada latihan dan perlawanan.


Memang berdebar gak la jantung kan? Kang berlatih punya berlatih, sekali nama tak ada. Dah la benda yang aku minat sangat-sangat. Memang frust kalau tak dapat main.


Tak dapat top 7 pun oklah. Janji wakil company untuk KL. Bukan aku nak nama tapi, kalau sesiapa faham mesti tahu perasaan gembira tu bila kita wakilkan sesuatu. Tu belum wakil negara macam ke Piala Dunia tu. Mahu nangessssssssssss.


Eh lari pula dengan tajuk :D. Last Saturday hari tu, team kitaorang masuk Karnival Netball Terbuka di Bukit Kiara.


Mantap-mantap weh pemain dia. Kagum aku. Anak dara dah memang mantap la kan? Ni mak dara pun mantap. Masih aktif. Kuat.Bertenaga semua.

Ok ni sesi panaskan badan. Aku mestilah yang bernombor 5 tu. No tuah. Memang dari sekolah aku akan mintak nombor 5. Kalau orang lain rembat, aku akan ambil no 10.


Masa ni dah third game.1 menang tanpa bertanding. 1 Kalah dengan budak UIA. UIA hokeh! Kuat-kuat semuanya. Maklumlah budak banyak getah lagi.Kitaorang ni tahap kena tambah getah dah :D.


Masa ni aku main GA. Sebelum game ni, aku main GD. Kalau dulu, masa sekolah memang aku main GA/WA. GD tu main belasah je :D. Kalau pro, boleh main semua position. eh macam tu ke?


Tu dia aksi GA.Dapat shoot 1 je dari jauh. Lain semua kedaung. Aku kena zone gila-gila dengan GD. Sebelum shoot tu, dia main lepas je aku. Sekali shoot, kena zone gila-gila. Tensen! Asyik berlaga tetek je.....Nasib baik dia cun :D. Aku rasa, team ni mak-mak budak yang pernah wakil negara.


Neway memang best dapat main haritu. Dapat banyak pengalaman. Dah lama aku tak masuk tournement. Last, masa wakil Unibersiti dulu.


p/s : kalau korang perasan mana-mana media cetak/elektronik ada gambar pasukan pakai semua baju merah tu, kitaorang lah tu. Kitaorang tak layak ke final :(.



.:. By .:.

2 comments:

xalimx said...

perghhh....WD WA tu ape kebenda wei??? bagi laa nama penuh....aku tau GK je kowt, goalkeeper

Byzura Mj (By) said...

xalimx: wing difend. wing attack. shoot je senang nak taip.cepat.wakakaka