Wednesday, October 27, 2010

Puding roti : By

Hari tu mak request, buat puding roti makan dengan koktail. So, dengan rela hati..aku beli barang dan buat time sebelum aku bertunang haritu..


Makcik-makcik yang rewang (tolong masak untuk majlis) dapatlah merasa puding tu..Sebelum ni buat, resultnya adalah sangat hancusss!! Memang tak gaya puding, mampat habis. So, teringat pernah makan dekat rumah kawan. Mak dia yang buat. Memang sedap. Tahap hotel!! Lembut, lembik-lembik, rangup-rangup dekat bahagian bawahnya. Walah!!


Then, minta resepi...Rupanya letak 4 keping roti je?? Padanlah aku punya keras sebab aku letak 8 keping roti!! Hahaha..



So ini hasilnya!





Yum yum. Sedapnya makan dengan koktail. Teringat!


.:. By .:.

9 comments:

littlehumblelynn said...

pantang nampak entry makan.....mulaler lapau.......yummynya!!!!!mintak resepi sikit?

Asrol said...

ko x bawak pon tuk aku...

makcik rokiah said...

by, resepi mane?
pernah buat gak pastu lembik..
pastu semangat terus ke laut hahaa

Bai said...

littlehumblelynn : boleh! =D

Bai said...

Asrol : habis dah...kat sini nak buat takde pembakar. umah bujang..

Bai said...

makcik rokiah : hahaha. ada nanti by bagi k!

C!kpuanmuda® said...

SILA EMAIL RESEPI DENGAN KADAR SEGERA.. TQVM :P

Bai said...

C!kpuanmuda® : beb nanti aku buat entry beb! ko copy je eah? ctrl + c! hihihihi

mrs.spicy said...

wah..nampak gebu! resepi2..ade roti yang dah nak expired tuh