Sunday, November 28, 2010

Apa yang aku rasa..

Dulu, mediaum belog adalah yang terhebat... nak cerita itu, nak cerita ini semua di belog. Tapi, kadang-kadang orang salah faham dengan belog. Orang kata kita akan riak, menunjuk dan lain-lain lagi. Tapi, itu dari segi sudut negatif..


Sekarang, aku rasa Facebook medium paling hebat. Kalah belog. Sebab, facebook boleh sampaikan info tu secepat mungkin.. Erm kadang-kadang terasa facebook ni membuatkan orang lagi kepochi...Yelah buka-buka terus nampak status kawan-kawan. Tipulah kalau tak bacakan?


Just ignore. Siapa suruh buat akaun facebook kan? Hahaha. Tapi itu, kalau orang jenis tak ambil tahu.. Kalau jenis orang ambil tahu? Semua dia selak kan? Termasuklah apa yang kita komen kat kawan kita....


Erm kadang-kadang juga terasa facebook ni memutuskan silaturrahim. Dengki-mendengki. Tunjuk menunjuk. Last-last timbul rasa hasad dengki.. dan paling busuk, dia nak buat apa yang kita buat. Susah-susah.


Jadinya hidup tidak privacy lagi. Sentiasa diskodeng... Hahaha. Biarlah hidup dipenuhi alam misteri... teheeeee..


Ingat berwaspadalah jika bercerita.. Tapi kadang-kadang, orang salah faham kalau kita bercerita..kita cerita pasal kita tak dapat barang, dikatanya pula, kita frust bercinta -__-".




p/s : hari ini nak attend kenduri belah wak Ajim. Selamat berjaya untuk diri sendiri. Pesanan penaja, jaga tingkah laku ^_^.




.:. By .:.

8 comments:

Anonymous said...

Nak buat camne bai, kite x blh nk puaskan hati semua org.. As long kite tau ape yg kite buat (yg pstnye betul) & famili tau sape kite.. Tats all...

Ajwedding said...

btoi apa yg u ckp tu..
i pun rs cam tu..
tp bukan senag nk puaskan hati org..
buat salah,xbuat pun slh..
so buatla apa yg kita rs happy sudah..
he3..

http://lilmishunshine.blogspot.com/

Khairul Onggon said...

berhati2 pergi kenduri jgn asyik pandang skrin henpon. jangan melintas seperti ayam (iklan jalanraya) hehehe...

harzharun said...

blog tempat yg lebih selesa untuk mengamuk...tp, kalo nak marahkan seseorang dan kita tau dia x baca blog kita, senang mengamuk kat fb je..biar dia terasa!..huuuu

Byzura Mj (By) said...

♥♥ Kasut Pink ♥♥ : yerp betul tu!

Byzura Mj (By) said...

LittleSunshine : yup. enjoy the life. walaupun hati ada taman. tehee..

Byzura Mj (By) said...

wa kaljis : hahaha. sungguh mendalam!

Byzura Mj (By) said...

harzharun : hahaha! fb meluas dan terang!