Monday, November 15, 2010

Romantika, Shah Alam

Romantika, Shah Alam (Terletak di Shah Alam Central. Ada satu lagi aku tak ingat nama jalan tu). Tak tahulah kalau kat tempat lain ada ke tak Romantika ni..Ni pun dapat tahu dari kakak. Dia cakap, banyak bunga-bungaan!


First time jejakkan kaki. Mata dah tertumpu pada semua benda. Macam jakun pun ada. Tapi, at last.Kesimpulannya sesiapa yang suka English Contage, boleh lah ke sana.


Ops jangan sedih. Walaupun semua barang adalah beransurkan english style, tapi kita boleh gabungkan dengan cara kita sendiri! Boleh gunakan idea yang sedia ada (lihat gambar akhir sekali)!


Ada jual doorgift, ada jual bunga (untuk pintu gerbang, untuk hiasan, untuk hantaran), ada jual barang untuk kita dekor hantaran, ada jual kotak-kotak. Ha kan banyak!!


Kepada peminat-peminat English Contage.


Doorgift. Untuk para VVIP.. Cantik!


Ha, ini barang yang aku cakap. Barang-barang macam ni, kita boleh gabungkan dengan benda lain if kita tak nak terikut dengan English style. Boleh dekor untuk sirih junjung!! Macam-macam if idea tu ada! Nanti, aku akan sharekan...InsyaAllah.


Ok. Selamat ber'romantika!!



p/s : ada orang tanya, awalnya aku beli barang, tarikh pun tak tahu lagi.
Ye aku beli sikit-sikit. Takde lah terasa, duit tu keluar. Kalau nak tahu, sila cuba~ *kenyit mata.


mood : kurang berminat mengarang sekarang. Lebih kepada mood raya =D;
.:. By .:.

5 comments:

Baby Gina said...

ada satu kat amcorp mall hehehe

Anonymous said...

ok ape buat persiapan awal2.. Ni la bajet namanye. nnt takde la last2 br kocoh2 nk beli, ha kau duit pon mcm air mengalir..

Byzura Mj (By) said...

akak gina : huhuhu tak pernah pergi! kesian kan? hehehe

Byzura Mj (By) said...

Kasut Pink : yerp betul! manusia kalau bercakap main hentam jek! atas hidung sendiri? diam kan?

Suzie Ahmad said...

kat wangsa walk pun ade... kat area luar wangsa walk pun ade (wangsa maju).. kat ampang pun ade.... pilih jer.... lg 1 kedai yg ala2 romantika ni KK Home Deko... kat Taman Sri Rampai Setapak ade 1 kedai.. besar... 3 tingkat.... :-)