Wednesday, December 8, 2010

Barang lama usah dikenang.

Haritu just kemas-kemas separuh lagi barang. Selak-selak bawah katil. Pukul-pukul habuk...Nampak beberapa barang..


Terus menggamit kenangan lama. Tengok-tengok, lepas tu simpan balik. Last, hanya letakkan semuanya dalam beg sampah yang bewarna hitam.


Hanya beberapa barang yang aku simpan buat kenangan.


Tapi kata orang, barang lama usah dikenang.


Sebab tu ke hati ni sentiasa berasa pedih dan sedih? Sebab simpan barang lama T_T.


K.L memang banyak kenangan. SELAMAT TINGGAL KL. WELCOME SELANGOR. Macam jauh je kan? :P

.:. By .:.

10 comments:

kasihredha said...

setuju..sangat setuju
yg lama jgn dikenang lagi..
apa lagi kalau ia menyakitkan

Byzura Mj (By) said...

kasihredha : betul. tapi kadang2 mengundang jua. cewah!

mrs.spicy said...

huhuhu..aku tak suka simpan brg lama..semak=p
buang je semua

.::WaNiE::. said...

buang mana yang tak perlu

simpan mana yang perlu je

okeh ;)

nurl said...

susah2 jer smpan brg2 lama.. ape kata jual kat cash converter? hehehe

iedayah said...

dear..i pn akn tgglkn kl lg 3 mingggu ni.after jd bini org sedih ow.uwaaaaaaaaa....

Byzura Mj (By) said...

mrs.spicy : tu la pasal kan? hehehe.aku skang pun jenis buang. tp sayang simpan skit. huhuhu

Byzura Mj (By) said...

.::WaNiE::. : yerp =D

Byzura Mj (By) said...

nurl : hahaha gud idea. dapat duit =D

Byzura Mj (By) said...

iedayah : waaa... tp hidup dengan environment baru kita jadi segar tau!! hahaha