Tuesday, January 11, 2011

Di sebalik tabir AJL 25.

Disajikan dengan gambar para penonton pada permulaaan AJL. Tak nafikan memang penuh!



-Tahukah kamu bahawa gate baru dibuka pada jam hampir pukul 8.00 malam, walaupun masa yang dijanjikan adalah pukul 7.00 malam?


-Tahukah kamu bahawa ramai orang berpusu-pusu masuk sambil menolak orang lain? Itu di pintu Arena. Iaitu berhampiran dengan tempat VIP. Mungkin orang ramai nak 'cop' tempat yang berhampiran dengan artis. Tapi, pintu lain agak cool. Mungkin orang di pintu Arena kurang kesedaran sivik.


- Tahukah kamu, perempuan-perempuan yang duduk di belakang haku sangat bising! Semua baris lagu diaorang hafal dan mereka-mereka semua seakan hendak mengacara sendiri program itu! Pulang saja ke rumah kalau mahu bising!


-Tahukah kamu, bilamana Nash dan M. Nasir membuat persembahan, stadium itu riuh seakan konsert mereka. Rata-rata penonton bernyanyi bersama mereka termasuk lah haku -_-".


-Tahukah kamu, haku agak terkilan bila Jamal Abdillah tidak nyanyi bersama M.Nasir untuk lagu Ghazal Untuk Rabiah. Sebab, haku dah menjerit sakan bila lihat gambar Jamal Abdillah di skrin!


-Tahukah kamu, bahawa Lisa Surihani sangat comel mendukung dan menjaga Mia Sara? Mia Sara terlompat-lompat bila HUJAN membuat persembahan!


- Tahukah kamu, Aziz Satar kelihatan so sweet bersama isteri dari atas pentas sehinggalah beliau duduk di kerusi VIP.


-Tahukah kamu, bahawa tembakan ke badan Hafiz semasa Hafiz membuat persembahan itu adalah kelihatan real di stadium. Seakan peluru dari penonton! Sampaikan penonton semua tertanya-tanya.


-Tahukah Nasha Aziz melempang betul-betul di muka Shahir? Sampaikan Shahir terkedu selepas persembahan.


-Tahukah kamu, Tomok kena boooo00000000000oooooOOooo~ oleh penonton di stadium bila nama beliau disebut?


-Tahukah kamu, bebola yang dihias sebagai proops bila persembahan Sharifah Aini jatuh, semasa beliau membuat persembahan?


- Tahukah kamu, Faizal Tahir jatuh bukan di dalam kolam tetapi di atas tilam! Basah itu adalah gimik.


- Tahukah kamu, Stacy susah nak menari kerana stage basah kesan dari persembahan Faizal Tahir. Dan cameraman juga hendak jatuh tergelincir! hihihi.


-Tahukah kamu, tiada sorokan padu yang diberikan kepada Ana Raffali semasa beliau membuat persembahan. Dan suara beliau tidak kedengaran dan beliau tidak menyebut sebutir-sebutir (jelas) baris lagu!

    - Tahukah kamu, Ziana Zain antara artis yang mendapat tepukan gemuruh. Selain itu, artis yang mendapat tepukan gemuruh sudah semestinya Siti Nurhaliza!


    - Tahukah kamu, semasa JUARA LAGU yang pertama diumumkan, semua seakan tercengang dan seakan bermimpi! Dan hampir kesemua penonton angkat punggung, BLAHHHH!



    p/s : Tapi haku berpuas hati sebab dapat rakam gambar Faizal Tahir dengan banyakkkkkkk dan dapat rakam video semasa beliau menyanyikan lagu HANYUT!!!!!!

    .:. By .:.

    8 comments:

    ♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

    Penah gak tgk live beberapa tahun lps.. Mmg sesak ya amat. Tp yg tgk live ngan tv sgt lain.. Puas dpt tgk live..

    mase red carpet i kena intebiu ngan awal ashaari you... haha

    Byzura Mj (By) said...

    ♥♥ Kasut Pink ♥♥ : hehehe. cuma live akan bohsan time iklan kan?

    wau intebiu tu!!! glamer! :P

    Mimis said...

    Amboii. gi tgk Juara lagu yer... bestnyerr..

    Dah agak dah.. faizal Tahir tu bukannyer berendam dalam air pun...

    Byzura Mj (By) said...

    Mimis: hihihi saje hiburkan hati :P.


    hehehe.

    LittleSunshine said...

    tahukah kamu siri ulangan ada ke tak..sbb sy xtgk pun..hehheeh

    Byzura Mj (By) said...

    LittleSunshine : tatau.. hehehe. tengok kat youtube la.. ade kot :D

    driedroses said...

    jamal takde sebab ada konsert kat IB kan??

    wa punya kutuk sapalah yang duk deklamasi sajak tak sedap, tak kena langsung dengan lagu shahir, yang sangat mengacau itu. what? rupanya nasha aziz? T_____T

    Byzura Mj (By) said...

    driedroses : ahah.. sedih!


    hahaha wa pun kutuk.. tengok punya tengok nasha rupanya. Hish. Tapi, apsal suara dan muka dia lain macam? tssk.