Thursday, February 24, 2011

Tak ada lah sampai bertekak.

Tiba terpanggil untuk buat entry ni. Hee. Erm ramai yang tanya, ko sekarang ok ke.. tension ke dengan kehendak keluarga, ada tak berselisihan faham dengan keluarga apa ko nak apa aku nak untuk majlis tu nanti..


Sebenarnya, benda ni semua dah lalui masa bertunang lagi. Cuma bezanya, itu majlis bertunang.. majlis yang kecil. Ini majlis perkahwinan. Majlis perkahwinan ni lagi lah banyak nak jaga hati orang lah...puaskan hati orang.


Tapi, kalau kita fikir dalam semua benda kita tak boleh puaskan semua orang kan?


So just make it simple. Senang je. LAYANKAN :D. Janji semuanya smooth dan berjalan lancar. Buat apa nak bertekak ke hape... Kita kena banyak mengalah. Memang majlis kita, tapi kena juga saksama. Betulkan? Oh tak berpengalaman haku bab ni. Bincang apa perlu cewah!


Cuma satu, kena banyak bersabar. Itu sahaja untuk takzirah hari ini. Hahahahak!!

.:. By .:.

2 comments:

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

yup, wlupon majlis kite tp kite kena saksama sbb yg membantu pun famili kita jugak. tak terlaratnye nak buat sorg2,lainlah ade WP..

Byzura Mj (By) said...

♥♥ Kasut Pink ♥♥ : heee betul!!!