Saturday, May 21, 2011

sixdaystogo!

Hai peeps!

Baru sekarang leh jenguk belog. Tadi sibuk dengan acara the making of. Cewah! Padahal baru habis tengok AF :D. Korang rasa siapa dapat imuniti tu? Hazama kan kan kan? Hazama tu tak yah masuk AF la rasanya. Performance dia mak ai, kalah artis kan?



OK dah mengarut. Sebenarnya malam tadi aku dah berpindah rumah! Rumah yang akan diduduki lepas kahwin. Tak ada apa kat sana. Just ada katil, sofa kecik skit dan meja makan. Leh berlari dengan senang lenang lagi. Almaklum lah rumah orang baru nak kahwin. Ewah.



Dan pagi tadi sibuk buat bunga manggar, doorgift, petunjuk arah dan kemas bilik pengantin!



Nak tengok the making off?? Jeng jeng jeng!! Kalau aku senang aku upload hari Isnin ok!



Esok pula agenda nak balik kampung kejap. Ada urusan sedikit. Moga-moga selamat semuanya. AMIN.

Tata u alls!


1 comment:

iedchan said...

beshnyeee nak kawen da...hehe..congratzzz,,i folo u k...:P