Thursday, May 24, 2012

Genap 30 tahun

Hari ini.....ya 24 mei...dah genap umur aku 30 tahun...apa? 30 Tahuuuuuuuuuun? Pengsan kejap.

















ok dah...lama kau pengsan..yang ko nak pengsan lama lama nape by?:p hahaha. Dah 30 tahun dah aku....baru rasa belajar merangkak hekhekhek. 30 tahun lah aku hidup.Alhamdulillah. Syukur sebab umur 30 aku dah dapat Faris....orang lain dah terime menantu dah hukhukhuk takpe la rejeki masing masing kan?

Aku masih lagi bercuti ni..sambung cuti..bekorban dmi Faris...biar Faris besar sikit baru senang hati hantar kat rumah pengasuh(walaupun hati ni gundah gulana sebenarnya).


Dah banyak juga aku belajar jadi ibu....syukur mak aku masih sihat, leh ajar mana patut...lepas ni dia dah nak balik Pahang..moga Faris x banyak ragam...jadi budak baik ya Faris.

Eh semenjak ada Faris ni lama tak cerita pasal wak kan? Wak sekarang dah jadi ayah yang penyayang....malam memang tugas dia tukar pampers, dukung kalau Faris meragam...alhamdulillah. Tapi time ada bola haku hangin gak...kalau Faris lalak..sebelah tangan popok Faris  tapi mata ke tv! Adoooi... tu tak leh nak halang dah...hukhuk


1 comment: