Wednesday, January 30, 2013

Karipap karipap cinta secara tak sengaja.

Last Monday tak silap. Hai kan cuti rasa lemau satu badan...sampai satu tahap tak tahu nak buat apa kat rumah. Semua kerja dah siap. Duduk tercanguk depan tv, tanpa mulut tak buat exercise pun tak sedap kan? Hahaha.



So kita try buat karipap! Lama tak buat kerja kelim mengelim ni. Last masa sekolah dulu tolong mak menjual. Ok tipu hehehe. 



Mak selalu je pesan, belajar masakan mak sekarang ni. Nanti waktu mak tak ada nak belajar dengan siapa. Ha tu la ayat duk zikir tepi telinga ni.



Lepas tu kebetulan, masa tu teringin sangat nak makan karipap. Tapi nak buat sendiri. Apa lagi masuk dapur kelentung kelentang. Inti siap!



Tada! Ini bahannya. Mari menguli pulak. Letih ok menguli. Kerah tenaga betul -_-


Fikir punya fikir dengan apa lah nak menguli so guna gelas je la. Pun bolehhhhh :D



Masa ni berlawan dengan mak, mana satu kelim kemas.



 Yes nak dekat siap! Ternyata lah mak lagi kemas..





Aku??




Mak cakap macam ni pun tak kemas lagi. Ces. 



Seronok pula buat kuih. Lepas ni kita buat lain plak ya!


+ By +

1 comment:

~AmyLiana86~ said...

wah bestnyer..makan panas2 best tu..