Thursday, February 7, 2013

Akaun twitter saya di buka untuk umum.

Wah tajuk kelas x? Hahaha. Oklah pendekkan cerita, aku dah open akaun twitter untuk umum. Tiada lagi private bagi aku... cuma akaun fb telah difilter tapi takdelah filter sangat pun..ada stalker terlepas sekor dua ekor tu kita halalkan hahaha. Mak ai macam glamer aku kan?


Keputusan akaun twitter dibuka secara umum adalah misi untuk tahun baru.. Malas lah nak private sangat.. Dah tak ada rahsia pun dalam tu. Rahsia ko pandai lah simpan sendiri. Hahaha.



Senang nak share if publickan. Dan yang paling penting aku nak kurangkan mood maki hamun aku dalam tu... Dulu ya itu medium untuk aku maki hamun..tapi sekarang apa salahnya aku sharing dengan korang :). Eh bukan share maki hamun ya. Boleh kita berkongsi ilmu apa apa dengan korang kan?



Kalau ada lalat tu kita ignore je. Tak kemana lalat-lalat tu semua.



Bukan nak cakap pasal keaiban diri yang selama ni aku agak salah penggunaannya :). Aku jadikan twitter medium aku meluahkan perasaan. So apa salah aku perbaiki diri..nak elakkan semua tu berlaku then aku rela hati bukakan untuk public.



Sesiapa nak follow atau borak borak...follow @byzuramj ok.



Semoga perubahan aku dilihat dari segi positif :).







+ By +

No comments: