Tuesday, May 26, 2009

Kami mempunyai minat yang sama!

Kami mempunyai minat yang same! Iaitu mencuba segala jenis makanan... Aritu aku bwk akak aku pergi kat noodle's station kat SACC mall..Disebabkan aku suke masakan cina ni so kedai ni memang dlm list pilihan hati aku :P

Kami adalah penggemar kaki ayam, bontot pinggul ayam.. huhuhu..memang jadi gemaran kami :P

so try this!

ade kaki ayam! sesiape yang tak suke kaki ayam sile muntah darah :P


Tapi agak pelik bila akak aku amik sedikit je..die kate sebab die dah gemuks trang tang tang naik badan so kene jage pemakanan. Segala pinggul, lelemak semua die tolak ke tepi...tp kalo jumpe makanan yang die tak bley blah untuk ditolak, harus makan berpinggan pinggan tambah gak.hahaha! aku nanti macam mane la :P
kami juga suke ini! sila terjah ke big apple ye kawan2..!


Tengok aksi Suci apabila kami pergi ke Secret Recipies..die buat aksi Ultraman die tu..pastu suke sgt ngan Ben 10! Ish pelik aku..

takde anak sendiri anak org pon jadi aku layan :P Anak sedara anak aku gak kan??


Dalam perjalanan tu sibuk je duk tanye..

ichu ichu awak byk duit tak?
Banyak kataku (baru dpt gaji..tau tau je dak ni) Nape?? Adik nak ape?
Nak isi game ( muke malo2 blushing2)

Tak habis2 nak masuk game dlm PSP!!!






Cik By

No comments: