Friday, May 29, 2009

Kenapa saya bangga menjadi perempuan/wanita??

tag dari ekin

Syarat nak terima syarat ni:
1.pastikan jantina anda perempuan
2.copy award n paste kat blog anda
3.nyatakan 7 sebab kenapa anda bangga jadi perempuan
4.pass award ni kat girlfriend(kawan perempuan maksud nye, mula2 aku ingat 'gf' . mcm lesbo lak!heheheh

Sebenarnya naluri aku ni mcm laki skit..ekekek..tapi bab merajuk mcm perempuan..aku suke usha gurl hehehehe ....choi choi choi



7 sebab kenapa saya bangga menjadi perempuan/wanita

1. doa perempuan lagi berkat( yes! saye setuju ngan ekin! nampak sangat aku copy paste jawapan die..hehehe)
2. perempuan slalu jadi perhatian ..hehehe tak kisah la bila jd awek org ke, bini ke, nenek ke...hehehe
3. xyah nak ponteng2 puasa sebab sah sah kena ponteng..hehehee
4. boleh makeup2..laki boleh??
5. boleh pakai skirt berangan cinderella..laki boleh?
6. boleh gedik2..laki boleh? tapi ade je yang gedik! (mampos kene ketuk aku pas ni)
7. erm...pakai tut! laki leh?? aku sebut kang lucah lak kat blog ni..tak bleh2..dlm act blog aku tak leh lucah..hehehhe


sape aku nak tag ni??
- CPM (sebb die suke update blog. leh terubat rindu)
- Iz (sila sila)
- Kd(mcm suke je buat tag)
- lin (buat isi waktu lapang ko)
- Nina (hehehe kalo ko terjah la)
- baby (ntah bace ntah x blog aku..hehehe)




Cik By

2 comments:

C!kpuanmuda® said...

arghhhh.. tag lagi.. baiklah.. akan membuatnya ;)

Lynda said...

apsal ko tak curi ga,ba pompuan cumel dlm tag tu..aku tanak buat..hehehehehe..aku buat ek aku kan takde keeje