Friday, May 29, 2009

Lagi lagi pasal besday aku? ada ape??


just nak view aku punya karakter je..hehehe ..aku memang tak percaya bende ni..tp kalo pernah bg tau korangkan kalo korang nak tau perangai org ..bukan ape senang tuk berkomunikasi ngan dieorg tak salah if kite tengok just research (betol ke ayat aku ni?? tp kalo ikot fatwa ianya haram! waAllahualam..aku bace dalam akbar je..betol ke??) neway ni aku nak komen skit perangai aku betol ke x...hehehe..so kenalilah daku (cewah!)

* Berfikiran jauh & berwawasan.
erm yeke?? kdg pendek gak
* Mudah ditawan kerana sikap baik.
hehee...no komen..sape yg tertawan ngan aku je leh komen :P
* Berperangai lemah lembut.
no komen..sape kenal aku leh komen :P
* Mudah berubah sikap, perangai, idea dan mood.
yerp..tengok keadaan..kalo bende yang paling pantang berlaku memang berubah
* Idea yang terlalu banyak di kepala.
byk sampai tak terbuat
* Bersikap sensitif.
yerp selalu..pastu aku lak anak bongsu..lagi mengada-ngada
* Mempunyai pemikiran yang aktif (sentiasa berfikir).
kalo tido tak aktif la hahaha :P
* Sukar melakukan sesuatu dengan segera.
yerp..betol..kalo tak lakukan aku rase mcm kelam kabut.aku tak suke..
* Bersikap suka menangguh-nangguh.
certain la..mcm hal2 kene buat report kat bank ke..aku suke tangguh..malas aku nak layan..tp bile dah kene bende dah hilang baru aku terhegeh2..tp kalo kawan nasihat bsertakan ngan pandangan dan pengalaman dieorg aku tak tangguh la..
* Bersikap terlalu memilih & mahukan yang terbaik.
betol kot..aku rase semua org nak yang terbaik
* Cepat marah & cepat sejuk.
cepat marah tu maybe tak..tp kalo marah memang cepat sejuk..huhuhu lemah2
* Suka bercakap & berdebat.
tak suka sgt..huhuhu..suke berdiam..tp tengok keadaan la
* Suka buat lawak & bergurau.
bergurau tu slalu..menyakat org je..
* Otaknya cerdas berangan-angan.
hahah betol2! aku suke berangan nak jd novelis + designer :P
* Mudah berkawan & pandai berkawan.
susah kot mule2..tapi kalo dah kwn tak hingat!
* orang yang sangat tertib.
ye ye..tertib! Assalammualaikum~~
* Pandai mempamerkan sikap.
ape maksud ni? ye kot! tapi sikap ape??
* Mudah kecil hati.
tak sgt..tapi kalo dah kecik hatinya mule la muke mcm taik
* Mudah kena selsema.
aish jarang la
* Suka berkemas.
hohohoh...bersepah suke la..
* Cepat rasa bosan.
yerp..tapi bukan dr segi relationship aku bosan..dr segi erm kalo dah buat bende aku tak suke..then buat lagi..
* Sikap terlalu memilih & cerewet.
tak langsung..semua aku layan
* Kurang mempamerkan perasaan.
kdg2 spt jwpn diatas kalo tak bende pantang je mulala muke macam taik
* Lambat untuk sembuh apabila terluka hati.
yes! 100%
* Suka pada barang yang berjenama.
tidak..anda salah..cap ayam pon aku layan
* Mudah menjadi eksekutif.
erk?? ye ke? no la..mula dr bwh baru tak blagak :P
* Kedegilan yang tidak terkawal.
sangat betol! selagi aku leh lakukan sendiri aku akan lakukan! ko tak yah kaco!
* Sesiapa yang memuji, dianggap musuh. Siapa yang menegur dianggap kawan.*
hahaha..aku tak suke org puji aku sebab nanti muke aku mcm tempoyak! hehehehe :

hahaha..itu saje perangai aku..sesiape yang kenal aku leh la komen utk aku improvekan diri aku :P tak salah bg aku kalo nak komen pon..sesiape yang tidak mengenali..so ini seba sedikit tentang aku :P

** aku bintang gemini..lupelak nak bgtau




Cik By

No comments: