Wednesday, May 27, 2009

Macam mane Baizura jadi By...dan jadi Norbaizorro??

tag dr KD

to KD: aku buat yang ni je..sebabb yang ni menarik perhatian aku..hahahaha...ok x??


1) "5" nama timangan korunk.....

- Uya (nama panggilan dalam keluarga..aku pun tatau mane dapat may be dari zura..jadi jula..juya..dan akhirnya uya)
- baizura (budak skolah dan cikgu skolah panggil aku nama ni)
- Bezura (baizura dah jadi bezura sebab loghat pahang)
- by (nama aku bila aku di kota metropolitan.dah tak sedar diri..hahahaha..name ni sebab dlm kelas ade 3 name baizura..Raja Norbaizura,Norbaizura n Nik Norbaizura)
- Norbaizorro (name ni slalu digunakan bila org duta south afrika apabila call aku mase kat tempat keje lame aku..bengong tol name aku tuka mcm tu!)


2) "5" sifat/tabiat buruk.....

- suka nangis(tengook cite pon nak nangis..tengok org buta pon terharu *#%#$$#%##)
- suka merajuk tp takde org nak pujuk..bila merajuk org pujuk aku lagi ngade2..nyampah!
- tidak konfiden (macam jawapan dalam interview lak)
- manja yang mengada2
- buat kerja sendiri,degil (jual mahal) bila org nak tolong.suka aku la aku nak buat ape!!



3) "5" makanan peberet

- siput sedut
- tiram
- nasi + ikan terubuk masin
- segala jenis masakan yang adelamb
- laksa asam..kesimpulannya semua masakan la aku suke..aku sukak makan!


4)"5" subjek pelajaran paling suko....

- Yes! matematik...Boleh bengang kalo aku aja org tak suke matematik..
- lukisan kejuruteraan..suka la berangan nak buat bangunan ada name aku..hahaha
- Agama Islam. Ade keinsafan dan akhirat skit..baru adil..hehehehe
- Kaunseling..sebab berangan nak jadi motivator terkenal..hihihihi..selamat beramal~~
- Decor & Design..(masuk dalam pelajaran x?) sebab dalam list impian kerjaya..last gaya penulisan indonesia sebab nak jadi novelis (semua ko nak jadik!)


5)"5" benda wajib lam purse....

- sampah masyarakat
- Ic
- Lesen
- Kad ATM
- money money money..tapi kdg2 takde langsung!


6) "5" topik yang biasa di bual bersama pasangan/teman....

- Ngumpat org..(x byk sgt .. ** tak suke!)
- weh cun la awek ni! body die lawa-k siot! giler keji...
- kerja kerja kerja...lalalala~~~
- sport! sudah pasti...kami gila bersukan..
- perkara yang melucukan..selalu mengulangi perwatakan yang boleh menghiburkan kami!


7) "5" MANGSA TAG

xyah la..sian dieorg...sape nak amik saja!



No comments: