Wednesday, June 24, 2009

aku yang menggila!

test

cobe2 untuk gabungkan ape yang aku pakai dengan sunglass yg bersesuaian... Kepingin nak pakai sunglass tp disebabkan muka yang bulat mcm mangkuk ini, terbantut keinginan untuk ber'sunglass'. Tp agak macho kan jika sunglass itu bergandingan ngan selendang ala 'YUNA' :P


by1
cobaan kedua adalah yang ni...sesuai mcm nak g santai2 jalan2 ngan pakwe je :P window shopping juga sesuai..


*
*
Adakah aku akan ditransfomasikan >> memakai sunglass??huhuhu tunggu dan lihat saja..sesuai ke??


Mari kita cube lagi >> http://www.polyvore.com


4 comments:

Lynda said...

bile ko nak beli sunglasnya..aritu aku teman sampai sgpore,.tak beli gak

Cik By said...

tu la..kemfunan aku...huhuhu...sampai skang dok hingat!

C!kpuanmuda said...

wah.. by sudah berubah.. weyy muka aku pun bulat jugak. tapi aku blasah je pakai. pedulik apa aku

Cik By said...

hahaha..mana ade berubah...nak pakai sunglass je :P hahahaha...aku mulat giler bukan bulat lagik! hehehe..nanti aku cobe