Wednesday, June 24, 2009

Transformers, panggung wayang sesak??




Untuk pengetahuan semua, saya dah tengok...best ke tak? Best!!! Mcm mane cite?

Sebagai menghormati kawan-kawan dan permintaan kawan-kawan yang belum tengok, saya tidak akan menceritakan di sini..(baik nya sya :P)

cume nak bg bintang je! 4 star!!



saya rase die Megan Fox tiru lakonan Angelina Jolie...bibirnya yang menjueeeehhh itu mcm bibir Angelina Jolie...



Cik By

2 comments:

driedroses said...

time kasih ler kak by wpun saya dapat agak dgn adanye perkataan "best" di situ.
oh..megan fox sangat hot! tapi dia tak pandai sangat berlakon. baca kat komen dia aritu, dia kata takmo tiru jolie & takmo disamakan sbb dia tak hebatpun macam si bibir seksi ituuu..

Cik By said...

same2~~~taknak cite lebih2 hahaha sila tengok sendiri :P