Monday, July 27, 2009

Cerita lapuk di Bagan Lalang..

Cerite ni dah lapuk..tapi..nak gak cerite(pedulikk :P).. Ingat kan n3 aku keletihan tu? Aku g Bagan Lalang bukan utk bercuti, tapi utk training netball(team TM KL). Tapi malangnya aku tak dapat main tuk karnival (atas sebab2 tertentu :( ). Selepas mendapat pelepasan bos, aku dpt g Bagan Lalang. Yehuuu! (so sape2 jgn membuat spekulasi aku tak g keje :P sebab ade surat pelepasan dr HR ye..diulang dari HR!).
Pergi 3 hari 2 malam.. Pergi semata-mata untuk training netball atas pasir pantai. Sebab nanti dieorg kene main atas pasir (mase karnival sukan).

Antara kesusahan bermain netball atas pasir pantai :

- susah nak berlari untuk mengejar bola (terase diri ini mcm binatang untuk mengejar bola..ahahaha! ).
- susah nak melompat sebab kaki dah berat ditenggelami pasir.
- sangat penat weh..tapi kaki tak sakit mcm kite main netball di padang rumput ..
- sangat panas (abis itam kulit ku ...huhuhuhu ).
- haruslah tidak memakai kasut..pakai kasut lagi la berat ( campur berat badan lagi..adeh!).

Kiteorg training pagi dan petang.. Malam? mkn seafood la :D (banyak kedai makan kat situ rupenye..lagi best dr Muara Klang aku rase :P)

Hari kedua main suke-suke dengan budak volleyball..dan hari ketiga ada persahabatan dengan pasukan kampung kat situ (gabungan 3 kampung). Best! Satu pengalaman..so thanks to penganjur bwk aku (lain kali nak lagi ;) ).

ni ade gambar skit untuk uolls!

Mase ni aku duk berehat bwh pokok ru..hehehe jiwang jap! Tu la pasukan TM KL.. so korang good luck k!

Muke tak boleh blah! Budak muke bulat sgt gumbira dpt makan-makan.. hahaha!



p/s : Jangan tatau aku bawak van TM mase g Bagan (driver..wuhuuu!)

Cik By

No comments: