Friday, July 10, 2009

Oh nescafe~

Nescafe~ Baunya amat harum menusuk kalbu itu pasti kepingin nak minum kan? Aku memang tak leh minum nescafe.. Tatau la nape. Maybe badan aku tak leh menerima 'caffien'. Aku jadi lalok ...Maaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuu TIDO.

Hari ni terpaksa la aku minum nescafe sebab ni je yang tinggal! Kalo lalok kena tido ditambah dengan berdengkur tahan sebab ni kat opis! Tapi aku macam pelik la..sebab org lain leh je minum..dah minum,minum lagik! Ades. Ada ke org macam aku?

Saje je aku letak gambar ni sebab mcm CANTEK! Maybe sebab warna pink ~~~

mesti la jiwang sebelom start bace document yang tebal! Lagu Olan~~ Teringat kembali nostalgia zaman skolah..hahahahahahahahahahahahahaktuiiiiiiiiiiih! :D


Cik By

3 comments:

khairie rahman said...

diingatkan.. aku tak amek caffien sejak tingkatan 4 okeh.. teeeettt!
.
plus hek eleh tu gambar yang aku amek..!

Sue Mommy Cinta & Airis said...

kamu mmg seorg yg sgt jiwang!!! ahahah

p/s: aku minum okeh jer..rugi ko x dpt nk menikmati kenikmatan kafein beb.. =P

Byzura Mj (By) said...

khairie rahman : aku dah cube byk kali tapi still weng weng :( ye gambar tu ko amik but by using my hp :P

Mrs. GordoEdi : ye saye mengaku saya jiwang. Memang rugi kot.. Bila tengok org minum nes ais..Haku kepingin! Ni aku dah seperti awang-awangan mcm SID kene hangkut dek dinasour tu :D