Wednesday, July 15, 2009

Bila dah bosan

Bila dah bosan mula la selongkar blog org..tengok2 ade org menge'tag' aku? dush! amik ko.. si Lin tag aku..ok ok aku buat :D


1. Bekas kekasih saya adalah

:Mawi boleh? hahaha adalah si dia *wink*

2. Saya sedang mendengar
:mungkir bahagia - Hazami *sob*sob*

3. Mungkin saya patut
:pergi berak sekarang! pergi shopping menghabiskan duit yg tengah kering ini :P

4. Saya suka
:baca novel sambil mendengar lagu jiwang :P

5.Sahabat-sahabat baik saya
:adalah sahabat yg menangis/gembira dengan saya

6.Saya tak paham
:system granite ni (bende ape ntah)

7.Saya kehilangan
:jack! Sugar glider saya. Saya mau balik!

8.Ada yang berkata
:Muka saya berlagak lagi sombong. Ada juga kate muka saya blur :P

9.Makna nama saya
:Orang ckp nama saya Cahaya tahi kucing.. ades ade ke? ahahahah dun noe la :D

10.Cinta itu adalah
:hebat, jika ada tersenyum sendiri. Bila tiada kesepian..

11.Di suatu tempat, seseorang sedang
:mungkin ade yang teringat. Mungkin gak ade yg tengah menjerit aku tak suka
BAIZURA!!!!

12.Saya akan cuba
:belajar makeup! ;)

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud
:hingga akhir hayat

14.Telefon bimbit saya
:Sony Ericsson >> Pink color

.15.Bila saya terjaga dari tidur
:tengok message *good morning* :P

16.Saya paling tak suka apabila
:org yang dah kepoh lagi mau kepochi

17.Pesta/Parti adalah
: agenda yang saya tak suka sebab kene jumpe org ramai! Horror!

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
:arnab..merahmerah dan mempunyai jari jemari yang comel

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
:baby! saya tak payah nak jalan..semuanya mak dokong

20.Hari ini
:saya terlebih cergas. Semalam saya tido dari pukul 8 malam sampai 6 pagi!

21.Malam ini saya akan
:ops! tengok movie kot :P

22.Esok pula saya akan
:owh tidak tahu lagi...keje sudah pasti..malam mungkin tido aje ;)

23.Saya betul-betul inginkan
Kehidupan yang sederhana lagi bahagia

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
:owh jerawat saya sudah surut!

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan
:dua-dua..saya nak g genting! nak jerit2!

26.Makanan Barat atau Jepun
:Masakan jawa :P

27.Bilik yang terang atau gelap
:terang ok..tp taknak terang skit..romantik gitu..

28.Makanan segera adalah
:saya paling suka maggi! Dimasak dengan telur (telur kuning mestila cair)

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
ape ntah..mcm mcm kot *gud nite ***


30.Siapa yang anda nak Tag?
sue...sueeeekk! sila buat! lepas tu ko tag org lain la..cthnya baby ke :P wakakakaka

Cik By

3 comments:

mushy shizzy gina said...

hahhaa sengal..apesal nak suh tag aku..
tapi aku tgh tunggu su x de pun entry psl tag ni hakhakhak...
daripada ko kekal keringbaik ko tdo balik mlm ni 8-6 mcm smlm ari2 cargas!!
hakhakhak

Cik By said...

hahha...ade skit bende ko nak buat..wakakaka...sue bz tu kot..hahaha..gile la aku tido tu..kalo duk ngan ko sure aku tido lambat nye :P

Mrs. GordoEdi said...

hah ampun b..td bz ler...aku dah tag ko dah!! pantas pi buat!!! huhuhu