Friday, August 14, 2009

Adohai anak2 sedaraku..

Ni aksi gediks diberikan oleh anak sdara aku semasa raya 2 tahun lepas. Konon-konon nak jadi model kanak-kanak..poyos! :D. Yang pakai baju serba kuning tu, dulu takut dengan aku. Nampak aku je mesti nangis. Sebab aku suka sakat dia *cengeng! Nama dia 'Najla Accelia'. Unik kan? Najla - mata yang cantik, Accelia - nama bunga. Rindu bangat!


Apa nengok-nengok?? Ni cape??


Ni la Suci...Sekarang nampak je aku..*Ichu jom engok ayang* >> tengok wayang. Nampak je aku ajak tengok wayang. Nampak je wayang ingat aku...ades~~ *Ichu takde uit minta abah** :D

Baru-baru ini aku balik, tanye dia (Suci)..

*Adik gugirl ke boy?*

Boy..eh eh girl la..adik girl

*Abis 'bird' tu mcm mane*

Keyat la! >> kerat (muka sangat selamber)

Eeeeeeeeeeep!!!!

(macam tak caye..umur 4 tahun dah pandai cakap mcm tu. Anak sekarang terlebih cerdik kan?)

Cik By

No comments: