Monday, August 17, 2009

Apa kata korang??

picture from here

Kata- kata yang memberangsangkan dilontarkan :-

Ustaz Akhil : Ana sudah kahwin..

Maiza : Saya tidak jangka secepat ini..

Cik By : (hanya terkedu..Alhamdullillah..kesian Maiza)
Saya adalah anti jika lelaki begini ;(

Orang akan menyalahkan Maiza lagi aku rasa, sebab Ustaz Akhil hanya berdiam dan Maiza pula membuka satu demi satu cerita (tapi hati perempuan mana tak sedih dan sakit hati)...

p/s : apsal gosip?? ape kejadahnya.. (Tengah migrain)

Cik By

9 comments:

Anonymous said...

tak payah la ko plak nak emo..

By-ZuRa said...

Anonymous : saya tidak emo..saya cool!!!

anaklaut said...

salam..

bina mahligai dari keruntuhan dan air mata orang lain..

setelah 30 hari bercerai, hari ni mereka dah kwin.

sedangkan bekas isteri lelaki tu sanggup bermadu dengan wahida..

tapi nafsu wahida memang besr..nak nak bermadu....lepas ni pasti
ustz bro akhil tu akan buat perkara yg sama sama wahida..sebab hukum karma mcm tulah..

kita nanti tengoklah..nanti..:)

anak ada ada, kehidupan yang bahagia dah ada, apa yang dia mahu lagi?? kawin kerana nafsu takkan ke mana2.

By-ZuRa said...

anaklaut : tu la...kalo org tua ckp masih basah tanah kubur..hehehehe..eh ape kejadah tanah kubur...no komen la...btw thanks to comment ;)

Mrs. GordoEdi said...

sbb itu la lelaki skang x ley caye walaupun ustaz..pandai sungguh mereka2 ni main drama..ish ish ish..

jai.jezz ^.~ said...

kah kah kah.. hari ni baru nak post entry ni.. baru tau citer ni smalam.. tak suker jantan tu..

ellenyna said...

i love them :)
we don't deserve any right to judge them. :)
we did not know anything.
do not judge something when we don't know nothing and facts.

C!k By said...

Mrs.GordoEdi : huahuahuahua..tu la dlm percaya mesti bape % untuk tidak percaya..drama queen ;)

jai.jezz : tak suka jugak!!! :D

ellenyna : u love? but i hate..i love Maiza * wink.. yes we don't noe anythin but but but but...

Daud Mili said...

cari cerita sebenar dulu...jangan salahkan ustaz sorang jek..~