Thursday, August 13, 2009

Biodata semasa umur 12 tahun..

Tag ini tiba-tiba teringatkan aku masa aku sekolah. Sebab rajin buat buku biodata sendiri dengan menampal gambar hero-hero, lagu-lagu yang aku suka. Seingat aku untuk muka depan aku letakkan gambar 'Blues untuk aku'. Suka gila mamat ni, sampaikan leh 'imagine' muka dia sehensem mana :D. Pastu dalam buku biodata tu aku tulis la apa yang patut untuk melawakan lagi buku aku tu (taknak mengalah sebab orang lain punya lawa gak!). Kat muka belakang lak aku letak gambar artis yang aku suka seperti Camelia, Zamani Slam, The Moffat (ikikikikik) dan Ezlan Yusuf (apa kes aku letak gambar Ezlan pun aku tak tahu..hahahaha!). Korang mesti ada gak kan kan kan? Baik ngaku :P

Ok untuk memenuhi harapan, besertakan harapan K.. Aku membuatnya :D. K suka sangat bagi tag-tag ni..(nak kene penampo!). Nasib baiklah aku rajinkan :D. Ko beruntung dapat aku Puihhh!

Sila bayangkan anda sedang membuat buku biodata/biografi rakan anda semasa anda berumur 12 tahun. lalu jawab soalan2 di bawah ini oke. mudah kan? jadi sila la jawab.

Ok Ok aku bayangankan :D

Nama :
Norbaizura bt *** *****

Nama Pangilan :
Uya (panggilan keluarga)
Byzura (Makcik-makcik, pakcik-pakcik, anak-anak, ibu-ibu dikocok-kocok kawan sekolah)
Zura(kawan rapat)
*** Mase ni , Koya (koyakah aku?? Ayah BIL aku panggil mcm tu)
dan By (kawan seunibersiti) tak wujud lagi..***


Tarikh lahir :
Dengan bangganya memberitahu 24 Mei 1982 :D (Kalau orang tanya sekarang pun bangga gak! ).

Tempat lahir :
Hospital Besar Mentakab
(Masa ini mak,ayah duk kat Temerloh lagi. Doktor sambut :D. Adik beradik lain, semua bidan)

Status :
Mesti lah takde pakwe..nak amik UPSR time nih!

Hobi :
Baca novel…Dengar lagu jiwang.
(Mei hua, mei hua..menangis kau kerana cinta....)

Makanan kegemaran :
Semua aku makan…Paling suka kambing…nak nak yang ada bau kambing..hehehe (mula nak guna wakakaka untuk hehehe..tapi mase 12 tahun mane ada glamer lagi wakakaka tu. Bukan tak glamer tapi takda langsung lah!)

Minuman kegemaran :
teh o ais! Soya..apa apa je la..semua aku bedal!

Cita- cita :
Mase 12 tahun, kepingin sangat nak jadi Cikgu ..(tapi sekarang tak mau lah sebab anak murid semua ganas-ganas! )

Pengalaman buruk :
Menangis waktu kalah bola jaring (masa lawan dengan sekolah sukan Seberang Temerloh). Jatuh longkang dan basikal masuk sungai (masa tu akak aku bawak aku pergi jejalan. Masih ade bekas kat perut dia 'till' sekarang!)

Pengalaman manis :
Menjadi pemain bolajaring dengan rekod jaringan yang terbanyak :D . Mendapat tempat pertama untuk lompat tinggi. Kenal dengan ustaz Adip (hensem wo ustaz ni :D)

Perkara yang disukai :
Makan, makan dan makan..Jalan2

Perkara yang tak disukai :
Talam dua muka. Berlagak dia cun dan hensem (memang disengajakan). Menunjuk-nunjuk !

Kawan yang diminati:
Baby,CPM dan Sue..(aku lesbo..wakakakaka!) ni sekarang..Kalau masa sekolah ada ke aku minat?? Erm...ntah sapa name dia, Norkasana kot (aku panggil dia buah kana). Mana ntah dia skang :(

Adakah anda berpuas hati dengan apa yang anda ada? :
Oh tidak! Selagi tak dapat apa yang aku impikan namun aku tetap bersyukur..

Harapan :
Orang masuk melamar aku (tersengeh kembang kempis kembang kembung.. ni ayat je mane lah tahu si dia menjadi 'silent reader' ;P) Ni pengakuan sekarang. Kalau umur 12 tahun mestilah harapannya mendapat 4A ! :D

Aku nak tag sapa?? :
Ermmmm..... Baby! CPM (sila jangan menyumpah aku ! hihihihi)


Cik By

3 comments:

mushy shizzy gina said...

menyumpah &%$#@#!@# sumpah seranah %$#@#$%!!! hakhakhak

C!kpuanmuda said...

menyumpah!!!!! jugak!!!! %*^(&^&%^%$^$%^#$&%*^(^)&)&)**

By-ZuRa said...

mushy shizzy gina : sumpah sambil terbahak ye ko :P

C!kpuanmuda : ya ampun~~~ :D