Monday, August 17, 2009

Jadi lagi!!!

Tension la!!!@#$$#@$@ 'Check' je blog tiba-tiba tengok jadi macam ni :(




Sesiapa leh tolong??? Asyik hilang je 'signature' ni..dah 10200 kali dah betulkan!!!!!!! Kalau macam ni habislah peratusan pembaca :D Nanti orang tengok blog dah tak cun ... wua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Cik By

4 comments:

jai.jezz ^.~ said...

hehehehe.. tak bleh nak tolong..

By-ZuRa said...

jai.jezz : takpe..akan i jd peng'godey' jap lagi... :P

sheLLy said...

aku rasa ko kena jd peng'goda dulu br leh jd peng'godey kot kt blog ko..sure br dpt lik..hehehe!!..sabare..

By-ZuRa said...

sheLLy : eeeep mak marah :P