Friday, September 11, 2009

hari ini yang sedih...

Semalam balik dari Boulevard hotel, terus je bermandi-manda, pastu terus bukak nota. Tapi malangnya dari 1 minit ke satu minit mentelaah nota, mata bagaikan nak tertutup. Rasa nak ikut adegan Mr. Bean je, menahan kelopak mata dengan batang mancis :P.

Giler!!!! Aku tak study, jawab ikut sedap mulut je hati je..

Mungkin ke'ngantuk' kan' akibat makan di Boulevard hotel? Apa taknye tak hingat dunia aku makan! Ye lah dah la tak sahur. Terketar-ketar jari jemari dan lutut, bawa kereta untuk ke Boulevard hotel tu.. :P

Hasil dari makan banyak dan tidur yang nyenyak maka aku tak boleh sangat jawab soalan exam tadi *tsk.

Lebih kurang pukul 6 petang barulah habis exam..Aku terus berangkat ke rumah kakak aku. Hari ini hari Jumaat!! For sure la jalan jem tak hingat kan??

Aku singgah jap kat Shell, beli hotdog, air soya untuk aku berbuka di dalam kereta dan jajan untuk anak sedara aku.

7.20 malam, aku baru sampai Damansara! So berbukalah aku di dalam kereta dengan gelojohnya aku minum air soya td memakan hotdog yang di beli tadi. Tiba-tiba sampai je kat mulut aku, aku rasa lain macam. Masam-masam dan berlendir..Eeeeeeeeeeyekkkkek!!! Basi! Sampai hati ko Shell jual makanan basi! Bagi orang puasa berbuka plak tu..huhuhu..

Sedih je hati masa tu. Macam la tak dapat makan kat rumah kakak bila sampai nanti :P. Minum soya dan curi jajan anak buah skit pun dah memadai. Haruslah bersyukur kan? *sob *sob

Cik By

3 comments:

anaklaut said...

salam...singgah..

walau apapun saya mendoakan kejayaan awk dlm exam tu..

CiK By said...

owh..thanks anak laut :D *terharu

sheLLy said...

ish!!..ish!!..teruk tul si shell nie wt ko cmnie...nasib baik shelly x wt ko cmtu..
hehehe!!!...all d best in ur exam...