Thursday, October 8, 2009

Seakan...

Haritu tempah jubah seakan dalam gambar ni...



warna jubah adalah warna pink. Potongan sebiji macam ni..

Cuma bahagian pinggang, ala ala macam yang Siti pakai ni. Leher pulak aku buat betuk V dan ada kedut-kedut sikit * seksi :P ...dan bahagian lengan macam lengan baju kurung Riau..

Sekalipun aku tak pernah pakai setelah siap dijahit. Tak tahu majlis mana yang sesuai nak pakai jubah ni. Lagipun tudung yang sesuai tak jumpa lagi. Mungkin akan pakai ke majlis tahlil atau open house? Sesuai ke pakai masa open house? Sekarang dah raya ke berapa kan? Jarang orang pakai baju kurung atau jubah-jubah ni.. * termenung..

Cik By

7 comments:

jai@jezz said...

wahhhh... nt dah siap tempek sini yerk.. mesti lawor kalau kamu pakai.. =)

Baby Gina said...

pakaila selendang makcik siti..hehhe

Byzura Mj (By) said...

jai@jezz : ok tepek kot..hihihi kalao lawor di mata u lawor la di mata i :D

mushy shizzy gina : ades..nanti cari..tp aku suka lagi tudung ekin :P nampak kemas

Alf said...

mcm kaftan je... beli je kaftan kat pasar malam pastu pakai belt besar...

SheLLy said...

pakai tudung lai cunn..kemas la...g time event co. ke..mcm event raya ke...kalo g open house err..mcm janggal je aku rasa la...kerr aku yg mmg janggal..haha!!!

Byzura Mj (By) said...

hahaha..tengok keadaan kot

Byzura Mj (By) said...

alfian : dah siap jahit...cume pakai je blum :P...sesuai ke pakai belt besar sebab kat pinggang tu dah ade kedut2 :P