Thursday, October 22, 2009

Taniah Puteri Lyana!

Tiba-tiba seronok dengar Yana (kawan seunibesiti) selamat melahirkan anak pada 30.09.09. Agak cantik nombor tu Yana! Aku suruh la dia send gambar baby... teruja-teruja! Bila aku nak dapat anak? hint* hint* :D


gambar first aku dapat..comey



gambar kedua.. nampak matang lak :P.. geram tengok dia senyum.

Nama baby, Muhammad Izzaidin b.Izham. Macam mana lah rupa ko jadi mak kan Yana? Pasti jadi mama rock. hehehe..Thanks bagi pelepasan untuk upload gambar baby kat blog aku ..

Keinsafan~~ Bukan kerana selepas tengok baby ni. Ntah la..lately ni aku selalu je beli buku-buku 'islamic' ni..hehehe sebelum tidur aku pasti akan membacanya. Lagipun dah lama aku cari Al-quran dan terjemahan ni. So, hari ni jumpa..rembat saja la. Kebetulan MPH buat sales kat tempat kerja aku ni..

Sangat berpuas hati :)

No comments: