Saturday, November 28, 2009

Adoiya....

1.USB connection tak bawak lak, tak boleh nak upload gambar kat sini..

2.Masuk office la aku baru upload ok?

3.Semalam, hidung aku berdarah. Dah la lama tak berdarah after laser dulu. Erm sejuk sangat? atau panas?

4. Oh ya! Aku sudah tengok New Moon!! Dengan mak dan ayah. Nanti aku review.

5. Hari ini aktiviti terbatal sebab Suci lelah. Tak boleh pergi tempat sejuk =(.

6. Mak aku masak nasi kerabu hari ini. Yum! yum!

7. Program hari ini tak tahu nak buat apa. Masih dalam perbincangan.

8. Menanti seseorang untuk datang ke rumah kakak :). Im happy. =D

3 comments:

Lovely Emy said...

hehee, best ke new moon.? ada yg kata best, ada yg kata x best..

buat lah review, boleh tau sikit kan..

Daud Mili said...

menanti seseorang.??..huhuh..~

Byzura Mj (By) said...

Lovely Emy : jap g review =D

Daud Mili : yeah! =D