Tuesday, November 3, 2009

Badan ku di urut.. oh sedap!!

Gila la title di atas...belum kawin dah kena urut =P. Sedap ke kena urut ni? Mestilah sedap kan? hahaha!

Maksud aku urut satu badan tu...bukan maksud lain ya!!

Aku selalu je pergi berurut. Ada gak kawan tanya kenapa aku pergi berurut? Dan ada gak cakap kat aku, tak elok kalau selalu amalkan berurut ni sebab aku muda lagi (hoh! muda lagi ke?).

Aku pergi berurut ni bukan sebab saja-saja. Sebab, aku libatkan diri dalam sport. So, aku rasa berurut ni penting untuk jaga sistem peranakan. Selain tu, bolehlah tegangkan urat-urat yang sudah kendur.. =D

Mak aku pun selalu je pesan,

'awak kalau nak main netball ke, bola sepak ke (futsal la tu).. boleh tapi dah abis perlawanan kena pergi berurut.. takot nanti peranakan awak tu jatuh..'

'boleh ke mak jadi macam tu?'

'eh boleh la..awak duk loncat2 macam beruk tu mesti la ada yang jatuh'


*blank*


5 comments:

ellenyna said...

hehe btol la tu.

sheLLy said...

wah!!..loncat2 xleh eik...loncat..loncat lai..;)

CiK By said...

ellenyna : sgt~~ =D

shelly : :P mane leh..cube ko loncat laju2 banyak kali =P

Mrs. GordoEdi said...

pegi urut x ajak!!! hukhukhuk...

Anonymous said...

Hello. And Bye.