Tuesday, November 3, 2009

Aku memakai jubah?

Mari tengok!!

Tapi ....

Terasa malu bila anda semua tengok..hahaha..sebab nampak badan ku kepeng bila pakai ini jubah =P. yeke ??

Jubah ni berjaya dipakai untuk pertama kalinya di kenduri kawan ku Fido dan Aishah. Congrats untuk kamu berdua.


Bermula dengan aksi mengambil makanan.. konon-konon memandang ke sisi kanan seakan model bersama jejaka macho di belakang, adalah model maskulin. =P

Pada pandangan depan. Nampak? pipi adalah tenbam ok!!

Semasa makan. *malu sebab tu tutup muka..makan banyak.. Lagipun paparazi asyik ikut je =P.



*terasa sedikit keji sebab gambar pengantin aku tak tepekkan kat sini...hihihihihi..

5 comments:

sheLLy said...

mmg keji ko x tepek gambo pengantin...aishh!!!!...hehehe!!!

~amy liana8886~ said...

jubah kan dh jd trend skrunk nie..comel apa pakai jubah..

CiK By said...

shelly : hihihi... :D

amy : itulanye..trend dah..tp masih kurang..

ellenyna said...

cantik :)

CiK By said...

ellenyna : cantik?? =P