Thursday, November 12, 2009

Macam mana aku nak start pon aku tak tahu..

Mula nak buat entry aku jumpa doktor tanya pasal kulit tu.. Tapi aku tatau nak start macam mana.. sebab aku nak rehatkan otak sekarang. Teramatlah nak muntah training tadi (tak paham dia cakap..dropdown jadi dokdon)..huhuhu failed lak tu! Tak menjadi aku buat! Hampeh.

Kita cerita pasal movie la. Semalam jangan tak tahu, aku pergi tengok cite Pisau Cukur (support filem melayu beb =P). Best gak la. Filem ni tak berat. So, leh la untuk rehat-rehatkan kepala otak.

Fazura gediknya sedikit aku rasa. Kalau dia lagi gedik, pasti cerita itu akan lagi best! Tapi lakonan dia amat menjadi. Tak boleh bla masa dia cakap Oh My Gucci! Oh My bla bla.. semua barang branded keluar dari mulut dia..

Maya Karin? Lakonan dia masih lemah lembut. Tapi aku suka waktu dia joget cha cha! Ya, aku adalah peminat Maya Karin =). Sebab tu pergi tengok gak movie ni.

Aron Aziz? Erm agak kaku la...y? Best lagi mamat bergigi besi =D.

Kesimpulan cerita, tidak semestinya banyak duit, kaya raya itu boleh membahagiakan hidup =).

3 comments:

Anonymous said...

bestnyer..kena tgk nie..minat fazura n aron aziz..

SheLLy said...

aku suka ayat ko..."..x semestinya byk duit...kaya raya leh bahagiakan idup"...bg aku janji hati mau tenang n hepi sokmo...

Byzura Mj (By) said...

amy ~ sila tengok :P.. hihihi kalo minat Fazura haruslah tengok kegedikan dia..

sheLLy : yerp..tak semestinya..