Sunday, November 22, 2009

Uncle Lim's VS bubur..

Semalam, pergi Ikea..Saja jalan-jalan, nak usha hadiah untuk budak office aku. Mula nak makan kat Ikea je, tapi teringin makan laksa asam kat kedai Baba Nyonya kat Ikano.

Bila sampai je, tengok kedai makan Baba Nyonya tu dah tutup. *kiciwa.


Pastu teringat Uncle Lim's. Kat situ ada asam laksa...

Uncle Lim.. Eh bukan ni anak sedara aku =P

Asam Laksa. Tapi tak sesedap la kat Baba Nyonya tu. Tak masam dan pedas!
Aku sedut je laksa ni. Aku tak leh kunyah. Kesian kan? :(


Disebabkan doktor telah memakai getah apa ntah kat gigi aku ni (ketat tau).Terpaksa lah aku bersarapan bubur + ikan bilis (aku kemam je) + ikan pekasam.

Itu pasal, orang pakai braces ni dikatakan orang yang nak kurus. Erk! Betulke ada yang pakai braces untuk kuruskan badan?

2 comments:

khairul onggon said...

Makanan kat situ mmg kureng sikit ehehehe.. mungkin sbb ramai org, diaorg masak pun cincai je.. hangin je mkn kat situ dulu.. :)

CiK By said...

khairul onggon : tapi telur separuh ngan roti bakar dia sedap! =D

Mebi la sebab dah ramai :(