Saturday, December 26, 2009

Avatar is the greatest 3D movie!!

Tengok kat TGV Sunway Pyramid. Mak aii punya la ramai orang. Akhirnya dapat tiket pukul 5.30 petang. Dapat couple seat auuuuw!!! Main gamble je. Tak booking pun. Selambe!


Eh Sunway pyramid punya toilet lawa dan bersih la..Rasa nak duduk lama-lama je :D. Better than KLCC and Mid Val.


Ok berbalik pada tajuk.

YES! Avatar is the best 3D movie. I give 5 star!! Bukan senang nak buat cerita macam tu. Aku dulu sendiri failed buat 3D masa subject multimedia. 2D je aku mampu buat...

Jejaka ini tetiba menjadi jejaka paling hensem dalam filem tahun ini. *heh :D. Tapikan kaki dia memang kecik ke? Pelik sungguh. Atau itu hanya buatan komputer?

Aku suka part diaorang bawa burung ni...

dan part ni.


Cantik giler. Kalau la ada di dunia ini sebenar..Subhanallah! Aku duk berangan dalam panggung, yang aku sendiri ada kat dalam filem tu :D. Tetiba ada gangguan binatang liar. Mula la cuak kangkung :D. (binatang dalam filem ni ganas-ganas. Takut aku)


Yang pasti cerita ni tak membuatkan letih menunggu dan boring walaupun cerita ini agak lama. Cuma bontot basah je. Ops basah bukan sebab lain ya..sebab berpeluh. feeewwwhhh!! :D

Memang tak rugi la tengok. Aku boleh tabik spring kat filem ni! Jom tengok sekali lagi!

*pict google-ed

2 comments:

qamarguyz said...

salam ziarah..
huhU, mmG cantik n indah hidup kt alam tu kan..nyway pasti di alam syurGa nanti lebih dahsyat keinDahannya..subhanAllah

Byzura Mj (By) said...

Azrai Ahmad Zamri : salam..

tu la kan? SubhanaAllah