Wednesday, December 2, 2009

Untuk mak ape saja..janji mak kawinkan aku.. :P




Gambar diambil dengan camera HP aku..Amacam cun tak? Lepas tu usaha gigih mengedit gambar dalam photoshop dan photoscape (buat frame, malas nak buat kat photoshop)* mati orang ingat aku takde keje pasni. Mak aku lah orang yang paling suka orkid..aku tak suka. Aku lagi suka bunga ros ngan carnation. Layankan aje.. =D. Orang sibuk beraya, aku sibuk pergi merayau ngan mak dan akak aku. SENGAL.



" Amik gambar ngan bunga ni..pastu masuk dalam ape..namenye..ingtenet (internet)?"
" blog..."
" ha masuk dlm belog"

Dah masuk. So mak kawin kan aku.. hahahaha! *gatal

3 comments:

Lynda said...

MAKCIK...ZURA DAH GATAI.EHHE KAWENKAN CEPAT

CiK By said...

Lynda : ckp depan mak aku la ...ada bran? :P

Lynda said...

takde hal lah..mak ko sayang aku.hahaha