Friday, December 4, 2009

What kena pakai tight?

pict google-ed

Hoh! Bukan macam ni aku maksudkan. Ini tight pants. Aku kena pakai seluar tight untuk friendly match dengan MAS esok. Tapi, aku tak biasa la pakai tight waktu main netball. Macam badut pun ada sebab kaki aku size 7. Macam Pakcik Mc'D je kalau aku pakai tight dengan sport shoe =P.

Malo pun ada sebenarnya. Takot-takot, pilot ke tengok nanti =D. Tak ke pengsan aku nanti (macam la ada pilot MAS yang tengok..hahaha).

Mak selalu je pesan nanti nampak pepet tutttt kalau pakai tight.

Hope, menanglah esok. I wish I wish I wish!!!!!

Tata! I'll update after match tu k. InsyaAllah~

3 comments:

Mur said...

hahahahaha demm bai... ayat...tak tahan....

eddie dewanaga said...

hello... gua sesat masuk sini, entah dari mana tadi... tapi gua belek, blog ini kelakar, okay... gua senyum dan step jadi follower...

keep on rockin'!

Byzura Mj (By) said...

Mur : tahan! tahan! tahan! =D

eddie dewanaga : lu sesat? dalam tenet pon lu boleh sesat?

hahaha..ok thanks..yaaauuuwww!!