Tuesday, February 23, 2010

Ada orang tak percaya...

Untuk Bobo. :D. Ini adalah bukti sahih. Lalalala..

Ala itu semua kebetulan tu. Aku baling bola macam bagi anak ayam makan je. Ekekekek!

Semalam aku dapat keputusan ini... Keputusan bowling MSC aritu..

Eh nak tahu? Ada jejaka sebelah aku tak puas hati ngan aku. Sebab katanya aku baling bola bowling tu lemah lembut, tiba-tiba strike. Hahaha! Sorry la beb wa tarak tahu apa skill gua pakai.hehehe!

Pastu dia cakap dia baling bola sampai jatuh pun tak strike..

Nak tips?

Aku pun tatau. Aku bukan pandai sangat pun main..

Aku just fokus...then masa nak baling tu tengok la anak panah yang tengah...then baling. Masa baling tu, korang luruskan tangan korang. Telapak tangan di atas..paham? Tak paham..korang meh jumpa aku..hahahaha! :P

6 comments:

CT NORAMIZA said...

fuyooo terer tu by :)

Bai said...

CT NORAMIZA : kebetulan je tu :P

angah iza said...

da puas belajar main bowling...
tp asyik ke longkang jek
nak belajar ngan Bai secara free leh ?
:P

Bai said...

angah iza : boleh~ nanti bayarla...hahahaha! :P

ayu said...

terer2.. aku sgt kagum...:-) kalo aku main asek ke longkang jerla alamatnye..

Bai said...

ayu : jgn kagum! :P kebetulan je tu...huhuhu itu pun ade yang ke longkang ayu..