Wednesday, February 24, 2010

Happy besday Nina!!!!!

Semalam aku sms Nina, ucap selamat hari jadi. Rupanya salah haribulan. Hahahaha! Sengal! Nina balas "salah la Cik Su, hari 23hb..Nina 24hb"..

Sorry la, Cik Su kerja sampai tak ingat haribulan :D.

Hari itu tanya dia nak apa... Teddy bear dia tak main dah skang. Dari kecil bukan dia suka teddy bear sebab dia ni hati otai sikit :D. Hati kering dari aku. Aku kememeh. Dia jarang nangis kecuali kena nyakat ngan aku. Hahaha! Berebut nak pakai internet.

Dia request baju. Wah sudah besar anak aku ni. Eh anak sedara :D.

So happy besday Nina!!! Selamat capai umur 13 tahun..Lalalalala~

Gembira dapat dikapit oleh Fahrin :D. Aku tak pasti dia bagi ke tak letak gambar ni dalam blog aku :D. Kejap-kejap lagi tak sms dia akan call, jerit!!! Hahahaha!

10 comments:

Miss Ixora said...

Wah, sama besday dgn anak buah aku... :)

angah iza said...

happy besday nina....
bai,bg hadiah kereta kat dia...
huahua :)

Baby Gina said...

yelah..sampai aku pon tersilap wish dia tau...sengal nye by!!

mrs shaifull said...

happy birthday nina, bestnya diapit oleh jejaka tampan tu, i loike! :) hehehehe...

Byzura Mj (By) said...

Cik Eija : leh celebrate sama :D

angah iza : kereta mainan boleh la :P


MSG :hahahaha! silap

CT NORAMIZA : thanks~ hehehehe..

Lynda said...

ni nak kena wish thru makcik dia ke?hehehehe

Lynda said...

ni nak kena wish thru makcik dia ke?hehehehe

Byzura Mj (By) said...

Lynda : boleh je...sebab dia silent reader blog ni :)

Mag said...

hehe..happy bday anak sedara bai..

rapat giler korang ek

Byzura Mj (By) said...

f.f : thanks~ sangat rapat :D