Wednesday, February 10, 2010

Kepal kentut buat saya rindu!

Oh masa kecil selalu aku main kepal-kepal kentut..jijikkan? Orang main kepal ais..aku main kepal kentut :D.

Itu semua abang aku yang ajar. Kepal kentut, pastu lepaskan kat deria bau :D. Tahu tak macam mana?

1. Masa kentut, kita tadah tangan kita.

2. Bila kentut, kita kepal atau tutup tangan kita tu.

3. Cari mangsa dan lepaskan dekat deria bau mangsa.

Jijik tak? :D. Tapi benda tu buat aku rindu sebab sekarang masing-masing dah besar..ada bini, ada suami..aku je belum..hihihihi..Tapi serius aku rindu :(.

Lagi satu, letak stokin busuk kat mulut org. Itu lagi keji woo.. Abang aku memang sangat nakal!

Kenakalan itulah membuatkan kami 3 beradik mesra... Sekarang dia nak masuk lingkaran umur 40 an. Mana mungkin dia buat macam tu lagi. Anak semua dah besar..bapak? Nakal lagi..hihihi.

Kakak aku? Selalu je kena buli dengan abang aku. Aku lah jadi orang tengah. Menjadi orang suruhan :D. Kakak aku selalu je nangis sebab kena sakat dengan kitaorang :D.

Oh ini lah gambar kami bertiga. Aku pasti lah yang kecil sekali tu :D. Abang aku masa ini baru start kerja (fresh graduate). Kakak aku baru lepas SPM. Kenapa ntah dia putih masa ni, pakai susu kambing kot :D. Aku masih lagi sekolah rendah.

14 comments:

driedroses said...

alo..chumil sunggo kak by masih kecikkkkkk

Bai said...

driedroses : ini ayat perli ke ayat pujian..ekekekeke :D

Lynda said...

aah la masa kecik ko cumil

Bai said...

Lynda : sekarang saya tidak comel kah? weeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D

driedroses said...

puji ler kak byyyyy...

angah iza said...

jauh nye beza umo ko ngan abg & kakak ko ek..
patut la abg ko ajar benda yg pelik2..
dia da terlebey matang....yg ko lak mengikut je...hehehhe....
mcmne la agaknye bau kentut abg ko ek.
hahahhah :P

Bai said...

driedroses : hiks..tq darl * blush :p


angah iza: aah ah jauh2..aku beza ngan akan aku 10 tahun..hehehe...ko nak bau ke? ko datang la umah aku...weeeeeeeeeee~

fabulous.farah said...

3 berAdik je eh?
huhuhu
bayk gile gap ko ngan abang..
muke same..menten cute~

bb7ady said...

weyh. aku ngn adik-badik pon penah wat perkara ini. hahahha. sgt keji :p

Bai said...

ff : aah ah..sikit kan? banyak sangat gap..hihihi..cute? oh tq :)


bb7ady : yeke? sangat keji ok? sampai termuntah2 :D

marcos said...

yekks..

@juera said...

abg ko cm abg ak jgk..haha
tp sbb itu lh ak mesra ngn abg ak..huhu

CT NORAMIZA said...

bai, zaman dulu mmg best, tp sekarang mcm2 bai :(

Bai said...

yeah!! tapi hidup mesti diteruskan kak... :)