Tuesday, March 9, 2010

Hidangan hari ini...

*pic google-ed
ikan cencaru sumbat aka ikan jaket


Masuk hari kedua training. Mak ai..makanan yang disediakan kat sini memang sangat heaven!! Lepas makan, makan..dan makan lagi...lepas sarapan pagi ada lagi...pastu lunch pula..


Sampai penin aku layan makanan. Hari ini cencaru sumbat. Aku layan dengan sambal belacan. Ada kubis masak lemak, tapi aku tak ambil. Aku tak berapa gemar...


Aku tak tahu kenapa, aku tak berapa nak gemar kalau masak lemak. Nak-nak kubis masak lemak, daun kayu manis masak lemak, labu masak lemak, petola masak lemak..aku rela lagi semua benda tu masak air biasa.


Tapi, kalau labu tu memang aku tak leh nak terima masak lemak. Sebab, labu tu buah...manis lak tu..kalau cekodok labu lain kira. Itu memang fav!!!

3 comments:

fabulous.farah said...

wah..menu malam ni pon rasanya cencaru sumbat jugak

CT NORAMIZA said...

setapnya cencaru yg tersumbat tu :) hehehe dah lama x masak camtu

Bai said...

f.f~ sama la pulak :D

CT NORAMIZA : hehehe sila buat!!! :P