Tuesday, March 9, 2010

Cameron Highlands..

Last Sunday, aku pergi Cameron Highlands... Lama gila aku tak naik sana.Nak dekat 10 tahun! Tahun 2000 aku naik ke CH. Itu la first time dan ingatkan yang terakhir..Hahaha!

Ingat lagi masa tahun 2000, aku baru dapat lesen memandu. Time tu P lagi, aku drive dari KL ke CH. Sampai je kaki CH tu, aku tak berani nak drive lagi. Jalan dia sangat curam!! Nak-nak bila tengok lori sayur turun dengan lajunya. Pergh! Hilang jantung aku! (dengan muka bersungguh-sungguh bercerita :D).

Bertolak dari KL pukul 2 pagi macam tu. Gila kentang mengharungi time orang tengah mengeluarkan air basi :D. Sampai sana dalam pukul 5 pagi. Stop dekat Teh station. Pastu, aku lelap...

Sedar-sedar dah pukul 7 pagi...Sejuk gila!

Waktu pagi di ladang teh! Wah sangat best!! Permandangan yang indah, udara yang segar...

erk...nanti sambung!! :D

3 comments:

mrs shaifull said...

bestnya, asyik2 semua pakat naik CH je ni, mentang2lah kat bawah ni panas, x leh jadi ni

Adam Raqie said...

mana gambar? x wat balik daun teh k kt kitorg? hahaha...

Byzura Mj (By) said...

CT NORAMIZA ~ hehehe jangan le mare :P

asrol ~ teh terbang la..hahaha! gambar belum sampai :)