Thursday, March 4, 2010

Niyang Rapik..


Random review Niyang Rapik.

1. Aku terasa macam aku ala ala masuk scream park (Sunway Lagoon).

2. Lakonan adik si Zizie Ezzete boleh di beri pujian. Aku rasa orang dah celik mata ketengahkan bakat dia.

3. Lakonan adik Zizie Ezzete adalah sangat lawak dalam filem ini. Aku rasa kalau dia tak ada, mesti filem ni sepi.

4. Aku agak banyak gelak dan tutup mata :D.

5. Hantu dalam filem ini kebanyakan banyak dalam filem hantu korean.

6. Lakonan Liyana Jasmay juga boleh dianggap berbakat.

7. Part Awal kena rasuk agak kaku dan terlalu keras. Guna teknik apa?

8. Maggi tertalu lama untuk memasak?

Itu je la kot... :D.

4 comments:

CT NORAMIZA said...

adik zizie ezzete tu, shaheizy sam tu ke? :) mmg lawak jantan tu kan?

Bai said...

CT NORAMIZA : Ah ah kot..lupa plak name :P..yang blakon adnan sempit tu :D

fabulous.farah said...

berani tengok cerita hantu! mak tak..sakit jiwa..kalau g tgk muvi tgk romantik komedi jer...
giler x trill kan?

Bai said...

f.f : hahahaha! apa la...sekali skala kena pelbagai...hantu tu pun orang gak..tapi seriau gak kalo kerusi sebelah kosong..muahahahaha!