Friday, March 19, 2010

Taratata!

Adoi! Tetiba jerawat naik atas batang hidung. Kali ni kat dalam, kat luar tak nampak hokeh!

Bengkak macam jambu dah aku punya hidung. Aduh menci! Macam mana nak dating dengan Adi Putra malam ni?

Sedih-sedih. Aku mencari buku 'menempuh gerbang perkahwinan' tadi tapi tak jumpa pulak. Pastu, aku cari ubat untuk mengubati parut di badan mahupun muka. Ada sesiapa nak cadangkan aku nak pakai apa tak? At least parut aku hilang cepat jadilah. huhuhuhu

9 comments:

CT NORAMIZA said...

dik, jgn pedulikan jerawat tu, jerawat tu kan accessories :) hehehe

mushy shizzy gina said...

takpe..kite kan ada ubat photoshop..gambarmu akan jadi gantengg pas gunakan obat itu dong!

Bai said...

CT NORAMIZA : geram kak geram!!! :D walaupun dia hanya naik waktu period!

Bai said...

MSG : huhuhu sampai bila guna photoshop je :P

*Dak kecikkk* said...

Pakai pencuci muka T3 pow ok gak utk mghilangkan jerawat yang..

fabulous.farah said...

bai..aku ade buku menempah gerbang perkhwinan..nak pinjam?=p

Mimis said...

uihh.. mmg sakit giler siot..

angah iza said...

hilangkan parut??
gosok je ngan bawang putih..
ehhe :)

Bai said...

Dak kecikk : yeke? ala baru tukar...nak tukar lagi takut lak


f.f : ye ke? tak pelah aku nak beli..beli adalah kepuasan :D..neway thanks!!


Mimis : huhuhu bertahan je ni


angah iza : eh..ko bia betul..abis merah2 nanti..bukan bawang putih bisa ke?