Wednesday, April 7, 2010

Hati gumbira....

Aku teringat bila baca blog Iz (isu Mr.K melambai-lambat itu :D. Sorry Iz bukan jual cerita Iz di sini). Akan tetapi, kalau aku juga dilakukan sebegitu...Hati aku akan kembang semangkuk hayunnnn tahu? :D

Walaupun hanya mendapat sms :

"** (terpaksa sembunyikan panggilan dia kepada aku :D)..I baru lepas(lalu) building u!"

Haih walaupun dia tak seromantik mana, tetapi sms pun buat saya gembira dan blushing! Hahahaha!

Duduk di building tinggi dan tidak nampak dia pun, aku boleh tersengeh dan kelip mata sambil pipi merah selepas membaca sms daripada dia :D.


Gila kamu ini! Ok pergi muntah sekarang *gelak guling

2 comments:

.::WaNiE::. said...

heheheh

ala sms2 gini pun mmg jadi penyeri hari2

sweett ;)

Byzura Mj (By) said...

WaNiE : yerp!! :D